Pre Loader

CreditRisk2025

/CreditRisk2025

o konferencji

Konferencja Credit Risk jest prezentacją najnowszych trendów, metod oraz praktyki zarządzania ryzykiem kredytu B2B. Wydarzenie daje możliwość skonfrontowania własnej wiedzy z doświadczeniami praktyków zarządzania ryzykiem kredytowym, zarówno z firm polskich jak i międzynarodowych korporacji. Omawiając całość procesu order-to-cash w przedsiębiorstwie, zakres merytoryczny kładzie nacisk na działania zmierzające do minimalizacji powstawania trudnych oraz nieściągalnych należności.

Do kogo adresowane jest wydarzenie?

Co rok, konferencja przyciąga 100+ uczestników, w tym właścicieli firm, ekspertów oraz kadrę zarządzającą z obszaru zarządzania ryzykiem kredytowym B2B, a w szczególności: działy finansowe, działy oceny ryzyka kredytowego, działy kontroli kredytowej, zarządzanie ryzykiem, działy kontrolingu finansowego, działy monitoringu należności, działy windykacji oraz zarządzanie gotówką (treasury).

„Nasza chata z kraja” to już nieaktualne. Nawet najmniejsza firma jest częścią globalnej gospodarki, która w ostatnich miesiącach kruszy się na naszych oczach. Do procesów deglobalizacyjnych, nearshoringowych, decouplingu na linii USA-Chiny, dochodzi zmiana w paradygmatach geopolitycznych. Jak w takim współczesnym świecie, w dobie zalewu informacji, dokonywać lepszych wyborów i podejmować mądre decyzje w zakresie zarządzania należnościami handlowymi? Jak wzmocnić nasze kompetencje na tyle, abyśmy podczas podejmowania codziennych decyzji stali się bardziej pewnymi siebie? Jak być profesjonalistami, którzy krytycznie podchodzą do morza informacji, analitykami, którzy nie opierają się nieodpowiedzialnie na niezbyt rzetelnych analizach, ludźmi, którzy potrafią samodzielnie dokonywać inteligentnych wyborów oraz podejmować mądre decyzje? Musimy mieć OCZY SZEROKO OTWARTE na zachodzące zmiany oraz ich wpływ na biznes. Oczy szeroko otwarte, które pozwolą nam odsiać z gąszczu informacji te, które są naprawdę istotne, te które pomogą podejmować nam trafne decyzje biznesowe, te które pozwolą nam zminimalizować ryzyko nieściągalnych należności.

Agenda

8:30 – 9:00       rejestracja uczestników
9:00 – 9:10       Otwarcie konferencji
9:10 – 9:50       prelekcja 1, prelegent 1
9:50 – 10:20    prelekcja 2, prelegent 2
10:20 – 11:00   prelekcja 3, prelegent 3

 

11:00 – 11:30     PRZERWA KAWOWA, NETWORKING

 

11:30 – 12:10    prelekcja 4, prelegent 4
12:10 – 12:50    prelekcja 5, prelegent 5

 

12:50 – 13:50     PRZERWA LUNCHOWA, NETWORKING

 

13:50 – 14:30    prelekcja 6, prelegent 6
14:30 – 15:10    prelekcja 7, prelegent 7
15:10 – 15:50    prelekcja 8, prelegent 8
15:50 – 16:00    Zakończenie konferencji

Prelegenci

partner główny

partnerzy wspierający

Miejsce & data konferencji

DATA: 26 września (piątek)

MIEJSCE: Hotel LENART, Wieliczka, sala Wiśniowa

PARKING: Bezpłatny parking – nie wymaga rezerwacji.

WYŻYWIENIE: Przerwy kawowe oraz lunchowa w formie bufetu.

ZAKWATEROWANIE: Hotel Lenart, w którym odbędzie się konferencja przygotował dla Państwa specjalną ofertę noclegową. Więcej informacji tutaj (hasło jest w e-mailu z systemu evenea.pl potwierdzającym uczestnictwo w konferencji).

Rejestracja

REJESTRACJA

599

PLN netto

REJESTRACJA PICMa

299

PLN netto

dotychczasowi Partnerzy konferencji PICM

Informacje organizacyjne & partnerzy & sponsorzy

Robert Dyrcz, PICM

rdyrcz@picm.pl

tel. 600 093 372